FIKA

hello!

nu har jag precis kommit hem från karin där vi fikade (: gott var det!
vi fick kladdkaka, grädde, sylt, kakor & saffranspudding (: hehe, så nu
är jag sprängfärdig känns det som XD

alltså, är det nån mer som blir torr om händerna på vintern? jag blir det
och så svider det som satan.. jag smorde in händerna nyss, och jävlar
vad det svider XD hahaha! en grej till, det är aaaaaaskallt ute! fyfan,
snö duger bara till slalom, annars kan det lika gärna låta bli att komma
tycker jag...nästan iallafall :P

ja, det här blev ett konstigt inlägg...liksom alla andra XD haha, men aja,
nu ska jag gå, hejdå!

Kommentarer
♥ Skriven av: Johannianini

jag blir torr på bena , läpparna, o i ansiktet ;o HAHAHAHAH,,,,,

Snön är till för skoter, o damp. (yy'

<3

2009-12-22 @ 16:52:45
♥ Skriven av: Anonym

HhHAHHAHAHA! LOL PÅ DIG LENNY ;'D <333333

2009-12-22 @ 18:18:06
♥ Skriven av: Amanda (;

svar till johanni;

haha, just ja, hade glömt skoter ;o hehe

och damp xD

<333

2009-12-23 @ 14:33:47
URL: http://aaamandajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback