FRANSKAPROV

hejsan (:

idag har dagen varit ganska najs faktiskt. vi började med att titta på film på
engelskan (robin hood), sen såg vi klart på "en julsaga" på svenskan och när
den var slut fick vi gå :D typ 45 minuter tidigare (y) sen hade vi bild, fast som
vanligt, sen vare gympa och vi skulle göra "idrottsbingo" (?), och jag & millah
vart klara först :D yay! och sen hade vi franska sista lektionen...och prov som
gick skitdåligt skulle jag tro. jag trodde att jag skulle klara det ganska bra, men
jag kom inte ihåg nånting! XD men jag var inte ensam^^ och förresten, på
idrottsprovet fick jag 11/15p (y) ganska bra iallafall (;

men nu ska jag göra lite no-läxa innan minde kommer (:
salut!

Kommentarer
♥ Skriven av: JOAHNANAN

aså jävla tjat om julsaga nu blir ja sur.

BLAHAHHAHAH "! <3333333

2009-12-16 @ 16:50:59
♥ Skriven av: Amanda (:

svar till pittolof;

hahaha, jag med :A

2009-12-17 @ 19:25:27
URL: http://aaamandajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback