HATAR SKOLA

hejsan bloggen!

nu ska jag gå och ta något att äta innan jag går och lägger mej. i morgon
är det ju skola, usch, alltså..jag hade inte gått i skolan om jag hade fått välja.
det är så tråkigt! man bara sitter i ett klassrum hela dagarna på en stol och
fryser för att det är så förbannat kallt i skolan jämt...och sen så finns det
absolut ingenting att göra när det är rast heller, så i morgon på håltimmen
så tänker jag faktiskt gå hem. jag orkar inte gå runt i skolan i två timmar och
inte ha något att göra, så då kan jag lika gärna gå hem när jag bor så nära.

jaja, nu ska iallafall gå och äta nåt, sen blir det sängen...så sov gott! <3

Kommentarer
♥ Skriven av: bbellahh

Det är alltid kallt i vår skola med! sjukt jobbigt, skola är något av det tråkigaste som finns.

2009-12-07 @ 22:30:39
URL: http://bbellahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback