Icebug

heej (:

nu har jag precis gjort klart NO-läxan (y) jag hatar verkligen NO.. jag hade
två inlämningsuppgifter som skulle vara klara tills imorgon. en var för att
jag var sjuk när dom hade prov (så då fick jag inlämningsuppgift istället)
och den andra var nåt som alla hade.. alltså jag fattar ingenting av molekyler
och atomer och massa annat ointressant XD varför ska man kunna sånt?
haha, jag förstår mej inte på sånna saker^^

jag är väldigt hungrig...jag ska gå och se om det är någon mat snart..förresten
kom jag på att jag aldrig skrev nå mycket igår för min dator dog.. och sen for
jag & mamma och köpte skor (y) äntligen! det blev ett par icebug som jag ville
ha. men dom har jag inte och går runt med i skolan, dom är för klumpiga ;P
men ute är dom bra! jag märkte redan när jag hade dom på mej och gick ut
från skoaffären att man fick bättre fäste i marken än dom jag har haft innan som
var helt "blanka" under, man bara gled på snön, och så vart man kall & blöt om
fötterna i dom. fast inte konstigt om det var vår/höst stövlar^^ men iallafall...sen
var jag med minde en stund igår. fast linnéa fick ta över när jag skulle till mora
(och köpa skorna)..ärligt, jag trodde vi bara skulle in på skoaffären här och
snabbt köpa dom där, men nehej, vi skulle tydligen till mora, bara sådär XD haha


här är skorna jag köpte...eller, dom på bilden är från förra året, mina är liite
annorlundare (:


men jaja, nu ska jag gå och se om det var mat och säga "hej" till farmor & farfar
som kom^^ vi hörs senare!


Kommentarer
♥ Skriven av: Anonym

dskigohesgph

2009-12-17 @ 18:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback