NYSTÄDAT

heejhej!

nu har jag städat i mitt & linnéas rum! fyfan vad dammigt det var överallt xD
men inte nu längre (y) jag plockade saker/kläder från golvet, dammsög, torkade
golvet och hyllor (: så nu är det fint tills i morgon. jag gjorde en "checklista"
om vad jag ska göra idag, fast jag har bara gjort tre punkter än så länge, och
det är tio, hehe.. när jag städade hittade jag förresten två nagellack som jag
har letat efter, så nu kan jag äntligen fixa lösnaglar (; bild på dom kommer sen..
jag har inte riktigt tänkt ut vad jag ska ha på mej i morgon, så naglarna bli svarta
(som sist) så dom passar till vad som helst ;P haha

nej, nu ska jag gå och fixa naglarna på en gång tror jag :D vi hörs senare!

Kommentarer
♥ Skriven av: samantha

DÅ BLIR DET DU, JAG, HANNA OCH JOHANNA I WÄSA :O

OMGGG, FATTA VA KUUUUUUUL :'D :'D :'D

<333333

2009-12-23 @ 14:52:44
URL: http://samanthakkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback