SHOPPING

hejhej (:

idag har jag inte haft tid att skriva nånting. jag har varit i mora hela dagen
och shoppat, och direkt vi kom hem började "a shot at love with tila tequila".
såå, därför har jag inte skrivit nåt idag... i mora idag inne på JC så träffade
jag jeniffer (: jag hittade först inte så mycket kläder och sånt, men det var
först och främst så mycket folk, och sen så blir jag så himla snål och så var
det inte så mycket rea heller :/ men! jag köpte en kofta, en tröja och en top.
nagelstenar och två nagellack. lösnaglar och nagellacksborttagning. två diadem
med rosetter. halsband med matchande örhänden (: bilder på grejerna kommer
imorgon!

nu ska jag gå och äta nåt, hörs i morn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback