SITUPS & PEPPARKAKOR

hejhej!

jag kom hem för en stund sen från school..och samma sak idag, jag höll på att
somna när vi kollade på "en julsaga" (vi skulle tydligen se den idag också) -.-'
och nästan med när vi kollade på "robin hood" xD men i morse vaknade jag vid
halv 5 och kunde inte somna om för att det var nån jävla snöplog precis utanför
fönstret :@ så därför har jag varit rätt trött idag...men iallafall, när vi hade hk
idag så gjorde vi pepparkakor med glasyr :'D fast jag tycker egentligen inte om
glasyren ^^ men jag tog det ändå för att det blev finare då xD jag gjorde två
stora hjärtan som jag skrev "lenny" och "amanda" på :'D millah och emma gjorde
samma som det stod "mats" och "emanuel" på xD haha! sen gjorde jag en hand-
väska och några små kakor ;P

för en liten stund sen så gjorde jag 110 situps D: jobbigt! men jag vill bli smalare
till en grej som jag, hanna, minde, (kanske) lina & cappe ska göra på jullovet :D
mohahah! haha xD jag gjorde 100 situps igår också och ska göra det ikväll med^^

här kommer bilder på pepparkakorna;


innan dom skulle in i ugnen

degen som vart helt torr som man inte kunde göra nåt av xD

mitt resultat :D

millah's gris och pepparkaksgubbar X''D (förlåt matilda :D)

emma's fluga som egentligen skulle va en rosett? XD


Kommentarer
♥ Skriven av: JOHANANANNAA

HAH gud va fina pepparkakor XDDDDD

<33333

2009-12-15 @ 18:06:18
♥ Skriven av: Matssssssssssssssssss

Speka inte mina vaskiga pepparkakor Amanda ;)..

Du vet att man inte blir smalare av situps va?

HAHAHA XD

2009-12-15 @ 22:56:28
URL: http://mmatildalarsson.blogg.se/
♥ Skriven av: Amanda (:

svar till pittolof;

haha, tack xD<3

2009-12-17 @ 19:27:24
URL: http://aaamandajohansson.blogg.se/
♥ Skriven av: Amanda (:

svar till matssssssss;

hahahaha, jodå, jag vet XD

2009-12-17 @ 19:27:51
URL: http://aaamandajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback