SJUK FORTFARANDE

hej bloggen ♥

idag är jag fortfarande sjuk ;( fast, jag mår bättre än vad jag gjorde igår.
jag har inte lika mycket feber och så har jag inte ont överallt längre (y)
men jag hostar fortfarande och fryser/svettas om vart annat...
just nu är farmor hos oss och passar de små när mamma skulle nånstans
och pappa är på jobbet. jag skulle egentligen ha passat dom, men eftersom
jag är sjuk så orkar jag ju inte. evelina & olivia har också feber. och en grej
som är lite wierd är att i söndags så var hanna & johanna hos mej, och då
sa vi att vi skulle vara hemma och vara sjuka nästa dag (igår, måndag)..och
då var johanna och jag sjuka, och sen idag så är hanna det också ;o x)

snart ska jag gå ner och dricka vatten, jag är så jävla törstig hela tiden...
och så ska jag äta och säga till farmor att hon kan gå och köpa "flickan
som lekte med elden" till mej :D

aja, vi hörs väl senare, byee ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback