TRASIG

hejhej ♥

alldeles nyss när jag skulle bädda i theos säng (för att han hade
rivit ur alla sängkläder och haft ner tillsammans med isac & noel
ner för trappen XD HAHAHA!) så bröts min lösnagel D: hela gick
inte av, bara en del, så nu ser det helt cepe ut och jag vill inte ta
bort alla, för jag slog vad med lovisa & matilda om vem som skulle
ha lösnaglarna längst :/ :P och så har jag bara haft dom sen igår.
men dom är ändå rätt tråkiga för att dom är bara svarta...så jag
ska nog göra ett par nya, eller göra med nageltippar i mitt skulp-
teringsset som jag fick igår.. men jag vill ju inte förlora vadet...
hehe, ja, intresseklubben antecknar typ, eller? XD jaja, men nu
ska jag gå ner och hitta på nåt^^ hejdå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback