EDE GOULDLOCK?

god kväll (; ♥

nu snart ska jag gå och lägga mej...klockan är bara efter 9, men jag är
jättetrött! dagen har varit rätt dryg faktiskt..inatt har jag sovit dåligt..
och så har jag passat barn och varit på byn..usch, det var drygt..det
regnade och var kallt ute :( fast, hehe, lite kul var det ju eftersom jag
va med hanna & johanna samtidigt :P ♥ fast sen mådde inte johanna nå
bra :/ så hon var inte lika rolig som hon brukar...krya på dej! ♥ men jag
och hanna dampade väl som vanligt...

ede gouldlock? XD HAHAHAHA
han kan väl kasta pengarna på lottgubben direkt! XD
snori snuri snurvel^^
poppa popcorn i en kopp, poppa poppa popp poppkoppipopkopp ?XD
kkkkkkneeeeeeef 

haha, jaa....bara jag, hanna & johanna som fattar <3 men nu ska jag
iallafall gå och borsta tänderna och sånt, sen blir det tack & godnatt!


Kommentarer
♥ Skriven av: johannananna

NANANA,m HAHAHAHAHAHAH nu började jag skratta inte när ni sa det men NU när jag läste hahhaha, fyfan <3

hahahahahahahahahahahahah xd <3333

2009-12-02 @ 11:18:53
♥ Skriven av: Anonym

och HAHAHAHAHAHA

det ska stå i tidnigen; bilförare svårt skadad krock med 2 dansande tranor. HAAAAAAAHAHAAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA

2009-12-02 @ 11:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback