FREDAG 6/11

hejsan (:

nu skriver jag ett inlägg för varje dag från fredag - idag (söndag)
för jag har inte orkat/haft tid att skriva innan :P men iallafall;

i fredags så var jag väl i skolan...och det snöade HELA DAGEN! :@
usch, jag hade converse...och det va 5cm snö ute ;/ undra om jag blev
nå blöt och kall om fötterna dårå^^ haha. men en sak var väl "bra", för
uno sa att jag va duktig på slöjden x) så jag behövde inte stanna kvar
eller få nå mer kryss XD hahah (a)

sen när jag kom hem så var malin hemma hos oss med matilda & lovisa...
dom höll på att göra sej i ordning tills det va disco klockan 18:00...och klockan
var bara 15:30 ungefär -.-' så dom var allmänt dryga...menmen...jag va
jävligt trött så jag satte mej vid datorn..jag tänkte att jag skulle skriva här
då, men jag orkade verkligen inte...

eftersom vi skulle på körslaget på lördagen (som jag skriver om här uppe) så
fick jag lov att tänka ut vad jag skulle fixa och ta med tills dess. men jag hittade
typ ingenting jag skulle ha eller nåt...och det enda jag gjorde var att måla naglarna
rosa, fast det vart så konstigt så jag tog bort det ändå sen^^

nä, nu vet jag inget mer jag gjorde den dagen...tjarå ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback