HATAR HALLDAGAR

heejsan :D

idag blev jag väckt vid 09:20 av att ALLA små barn var i mitt & linnéas rum
och höll på med alla våra saker ;/ suck...och sen kunde jag inte somna om
så jag låg vaken i sängen till efter 11 tror jag^^ sen gick jag väl och åt
frukost och sen gick jag hit för att hjälpa linnéa med en ny bloggdesign..se
den här; http://neaajohansson.blogg.se/ (y) jag själv tycker att det är för
mycket rosa men..hon ville ha det...hehe

annars idag vet jag inte vad jag ska göra...sitta här eller vid tv;n skulle jag tro.
imorgon har vi halldag i skolan ;'( JAG HATAR HALLDAGAR! och jag ska vara
och åka skridskor först, och sen efter maten så ska jag va i sporthallen -.-'
fast skridskor är rätt kul...^^ men jag kommer väl troligtvis att slå ihjäl mej
eftersom jag har konståkningsskridskor med taggar och inte har åkt på ett
år..:/ haha, men vi får se hur det går XD

nä, nu ska jag gå ner och äta glass :D vi hörs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback