IT TAKES TWO

tjah ♥
nu har jag gjort om min design igen..får se hur länge jag har den
innan jag tröttnar på den ;P mycket krångel hit och dit i alla koder,
men det blev ändå rätt bra tycker jag. jag har en sida till hjälp där
det står mycket om hur man gör (; jao...nu ska jag nog gå och äta
kvällsmat och sätta på en film som jag har letat efter länge; Två
skall man vara
(It Takes Two), där Mary-Kate & Ashley Olsen är
med (; den är faktiskt väldigt bra, och så spelar M-K en som heter
Amanda i filmen^^ hihi, jaja, vi kanske hörs senare, bye ;*


filmen


Kommentarer
♥ Skriven av: Anonym

jätte bra blogg,och fin ,helt underbar :D

Min blogg är inte lik din,men den är bra ändå tycker jag ;) Den handlar om hur man kan förbättrar sin självkänsla och självförtroende .ja,och så handlar den om massa andra sker som tonåringar går igenom. Du kan ju kolla in den,även om den kanske inte är någonting för dig,de den ett försök;)

Den heter ialf ; http://jjuno.blogg.se

2009-11-02 @ 19:50:39
♥ Skriven av: Pixie

omg, jag har letat typ tuuusen år efter den filmen! Vart hittade du den? Seriöst, du är min kung om du skulle kunna mejla mig vart du hittade den, om du vet ngt ställe man kan ladda ner ifrån osv.



kramar!

2010-01-18 @ 22:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback