JAG HATAR MÅNDAGAR

hejj dom som läser (;

skolan har varit jobbig idag...jag har varit trött i stort sett hela dagen.
jag sov bara ca 5 timmar inatt ;/ en aning drygt att gå till skolan då
kan jag säga. vi började med att ha gympa direkt på morgonen -.-'
vi hade bad..fast jag va inte med för jag får eksem av kloret, och btw
har jag inga badkläder^^ aja, så vi fick ut och gå istället, det var jag,
millah, emma, lotta och josefin. vi skulle gå ganska långt, fast jag, millah
& josefin gick tillbaks efter ett tag och satte oss i omklädningsrummet
för det va så kallt ute (a) och så hade mitt hår blivit helt fail så jag behövde
en plattång...men hade någon nån då? NEJ så mitt hår såg ut som cepe
hela dagen xD aja...sånt man får leva med..(;

nä, nu ska jag byta sängkläder och sen gå och duscha^^
sen lär jag väl ska sitta här en stund till skulle jag tro. <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback