LÖRDAG - KÖRSLAGET

hejj igen^^

igår så var ju jag på körslaget :D det va asroligt! vi ska nog dit nästa helg
på finalen också :D aja, nu ska jag berätta vad vi gjorde osv, enjoy ;)

jahapp, det började väl med att jag vaknade, runt 08:30 hade jag ställt
mobilen på, men jag kom inte upp förrän 09:15, jag va så jäkla trött x)
aja, sen så gick jag väl och duscha och fixa mej och sånt. sen så tog jag
dom grejerna jag skulle ha med mej och målade nytt nagellack^^ sen
gick jag och skulle äta frukost, fast det fanns typ ingenting, så jag drack
ett glas mjölk till frukost (y) jao, sen så kom väl sara vid 11:45 och
hämtade oss så vi åkte till busshållplatsen där alla redan var på väg in i
bussarna ;P och jag hade converse då också, och då vare ännu slaskigare
än fredagen ;/ så direkt jag klev ur bilen vart jag blöt om fötterna -.-'
sen gick vi väl och satte oss i bussen där jessie hade paxat platser åt oss (y)
så jag satt bredvid linnéa bakom hanna & minde :D och vi hade väl damp
ungefär hela resan till stockholm xD

men iallafall, när vi kom till avesta så skulle vi äta på nåt ställe som jag inte
kommer ihåg vad det hette? xD men det va så dyrt där så vi gick till nån
grill istället^^ och det var nog det minsta matställe jag nånsin varit på...det
va så jävla trångt överallt..

när vi hade ätit så gick vi till 7eleven och köpte "ben & jerry" glass <3 jag
tog strawberry cheesecake, fast det va så mkt kaksmulor där i, så jag
gav min till hanna efter att jag hade ätit halva ;P men sen orkade inte
mamma sin så jag fick den istället :D hon hade caramell chew chew <3
aaasgott :D sen vart typ alla helt hyper och fick damp xD hahaha, så
vi höll på och dampade hela vägen tills vi va framme ungefär x))

men sen när vi väl var framme så var det typ en halvtimme (?) kvar
tills vi skulle bli insläppta, och jag & hanna skulle på toa, så vi frågade
mamma vart det fanns nån, och hanna bah; "finns det spegel där?" xD
hahah, men vi gick ändå inte dit för det va så mkt kö...så vi tog backspegeln
i bussen xD hahah <3 sen gick vi väl ut för att ställa oss i kön, så vi kom
väl in ganska snabbt, och sen skulle vi sätta oss i nåt "rum" och vänta...
så där hade vi damp med "dalahäst skyltarna" som rakel hade gjort ^^

och när vi väl blev insläppta så tog det typ lång tid innan dom började också...
drygt...aja, men vi lekte väl med dalahästarna XD och sen när det va en
halvtimme kvar ungefär så kom det nån som berättade hur vi skulle göra och
när osv..

sen när allt började på riktigt så vare våran kör som började (y) dom hade;
"det börjar värka kärlek" (tror jag den heter^^) och sen hade dom "enter
sandman" (y) och dom gjorde det jättebra, "enter sandman" är den bästa låt
dom har gjort tkr jag ;D

efter att allt var slut så gick vi ner till team stefan kören och kollade lite. sen
gick vi ut till bussarna igen, och så åkte vi mot hedemora där vi skulle äta på
mcdonalds...EW...haha, busschaffisen sa; mackedonken (y)^^ sen hade vi
allsång i bussen...fast dom körde bara massa gamla låtar och larz kristerz -.- xD

men när vi hade åkt ett tag så fick vi lov att stanna för att den andra bussen
hade fått punktering :D hhahaha, jag skojja^^ så då fick vi lov att vänta tills
dom hade tagit bort/bytt däck eller vad dom gjorde...fast då gick jag, hanna,
minde & linnéa ut, och så fick vi damp för det va så kallt XD och efter ett tag
gick vi in igen, och sen så var dom typ klara så vi åkte igen, och då var väl
klockan runt 12 på natten tror jag...ja, så åkte vi väl mot hedemora, och då
vart typ alla trötta utom jag...så jag satt och lyssnade på musik tills vi va framme
vid mcdonalds, och då var alla helt trötta för dom hade sovit, UTOM JAG, jag
var på värsta partyhumöret jag (H)

men sen när vi gick in på donken så var det aaaasmkt folk eftersom kören
också var där fortfarande -.- så då fick vi stå i kö ett tag...men sen beställde
jag bara strips och glass med chokladsås <3 jag tkr inte om nåt annat där
typ xD och linnéa satt och dissikera (stavning?XD) sina chicken nuggets xD
sen när alla va klara så åkte vi väl hem till dalen igen..och då somna alla typ..
utom jag....fast när vi hade åkt en timme eller nåt (?) så vart jag aastrött, så
då somnade jag också, fast jag hade slagit vad med linnéa att jag skulle vara
vaken hela vägen tills vi kom hem...haha, det gick inte xD men sen sov jag tills
vi var i gåsvarv tror jag...så jag lyssnade på musik tills vi kom till busshållsplatsen
igen...sen for vi hem och jag satte med vid datorn direkt typ^^ och sen tog
jag bort smink och borsta tänderna osv och sen somnade jag när klockan var
typ 04:30...

ojj, fan vad långt jag skrev^^ men det var iallafall allt vi gjorde XD
bilder kommer sen (;
;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback