NATTI NATTI

heeeej ♥

nu ska jag snart gå och ta bort mitt smink, borsta tänderna osv och
sen ska jag nog gå och lägga mej..jag är så himla trött, men inte så
konstigt eftersom jag inte somnade förrän efter elva igår och gick upp
05:15 i morse -.-'

förresten kom jag på en sak som jag & emma gjorde på no;n idag XD
vi skulle göra badbomber...hehe, och det gick väl inte så jättebra, haha!
vi skulle göra dom lila, så vi blandade röd och blå färg...men det blev
typ brun? XD och så skulle vi ha i mer röd, fast det blev inte bra ändå,
så vi hade i de andra färgerna också (grön & gul)...och då kan man ju
nästan gissa vad resultatet blev XD det blev nån brun-grön färg och det
såg faktiskt ut som...bajs XD hahaha, så vi fick gå och ha det i toaletten
eller i handfatet på toan sen, och så bubblade det som satan! (y) det
vart ju inte så lyckat kan man säga^^

nu kom jag på en till grej, typ alla i min klass skulle vaccinera sej idag
mot svininfluensan, fast inte jag :D och nu har de flesta ont i armen
och kommer förmodligen vara "sjuka" och ha feber och sånt imorgon ;P
så det lär nog inte vara så mycket folk i skolan imorn..

nej, nu ska jag gå och göra det som jag hade tänkt att göra..så vi hörs
i morgon! ♥ natti natti

Kommentarer
♥ Skriven av: JAG kan dansa som en trana

HAHAHAHA tranaaaaaaa :D<3

HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH jag vart sjuk ;o

2009-11-27 @ 08:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback