NYKLIPPT

hejsvejs <3
kom hem för drygt en timme sen från sara ek som har klippt mej (;
jag blev jättenöjd! så nu har jag mer uppklippt och kortare lugg (y)
(bild kommer sen)

skolan idag har väl varit nice, vi började med matte - vilket va chill,
sen hade vi hk-prov...ehm...vilket inte gick sådär jättebra eftersom
jag inte hade tränat nåt (a) jag glömde bort att vi ens hade det så
jag tog inte ens med mej boken eller papprena hem x) men om jag
har tur så får jag G^^ hahaha, man kan ju hoppas ;P och efter det
hade vi 3 timmar och 15 minuters håltimme...ganska lamt..aja, sen hade
vi svenska, och då kom ingrid olsson (?) som är författare och babblade
i en timme -.-' det var rätt drygt faktiskt, ganska ointressant också,
men på torsdag så äre nån "skrivarskola" med henne som jag och massa
andra från olika klasser ska på...mest för att slippa lektionerna men..:P
jao..sen hade vi bara engelska och mona läste hela lektionen typ, och
så fick vi btw sluta en kvart tidigare klockan 14:05 :D massa naajs (y)

nä, nu ska jag gå och se på desperate housewives, ha det bra! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback