SHOPPINGLIST

hej alla (:

imorgon ska ju jag till mora som jag skrev tidigare...och då tänkte jag bara
skriva min "önskelista" som jag vill ha och sen det som jag ska köpa (;

1. lackleggins
2. jeansleggins
3. paljettleggins
4. cardigans/koftor/långärmade tröjor
5. långa linnen
6. klackskor på h&m - till luciafestinatt (y)
7. klänning med dragkedja i mitten från h&m^^
8. ringar/halsband/armband/örhängen
9. nagellack
10. lösnaglar/nageltippar
11. lösögonfransar
12. kajal
13. midjekort jacka/kofta
14. nagelstenar (a)

det som står med fet stil är sånt jag behöver, det andra är mest sånt jag vill ha ;P

förresten så kom jag på nåt som jag glömde skriva tidigare..att efter att jag har
shoppat så ska jag...gå...på...new moon! :D yay! imorgon kommer bli bäst!
lixom, först börjar man skolan 08:20, sen slutar jag klockan 12, och efter det åker
jag & mami till mora och shoppar, och sen går vi på new moon :D (y)

aja, nu ska jag kolla några bloggar, sen ska jag duscha, platta håret och göra
läxan, så........vi hörs :D


Kommentarer
♥ Skriven av: hanna

tjena har en tävling på min blogg om veckansblogg... asså man kan vinna att vara stående länkad hos mig hela tiden... asså själva tävlingen börjar nästa vecka men jag lottar ut vilka som kommer med så vill du vara med gå in på min blogg...hannibunni.blogg.se och komentera under inlägget "veckans blogg!" en bit ner... tack:)

2009-11-19 @ 19:07:33
♥ Skriven av: Matss

Men amanda vi ska ju shoppa på onsdag åå.

Så köp inte allt det dära nu för då blir ju inget kul.. -.-

2009-11-20 @ 17:49:32
URL: http://mmatildalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback