THE VERONICAS


lyssnar på the veronicas (y)


hejj ♥
jag kom hem från skolan för lite mer än en timme sen..skolan har varit
rätt dryg idag, jag var väldigt trött på grund av att jag inte kunde somna
igår förrän halv 12 ungefär...och jag la mej kvart över tio eller nåt sånt?
jag såg på film, hade musik, släckte överallt, hade det knäpptyst, men
jag kunde verkligen inte sova.. men det är nog bara för att jag har varit
uppe väldigt länge på lovet. aja, skit i det. nu sitter jag iallafall här med
musik på som vanligt och försöker komma på nåt bra att skriva :P det
har gått ungefär 10 minuter att skriva bara det här x)) så, jag skriver
väl mer sen, när jag har nått vettigt att skriva (; ska nog göra om min
design igen, vart inte riktigt nöjd med den här...men nu ska jag fortsätta
kolla runt på olika sidor. ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback