DRYGA UNGAR

hej dom som läser ♥

jag kom alldeles nyss ut från isac & noels rum efter att ha
försökt lägga dom...noel somnade, men inte isac -.-'
dom klättrade bara ur sina sängar hela tiden, och eftersom
dom var 2 som gick ur samtidigt så blev det ännu drygare..
jaja, skit i det. tidigare idag så knäppte jag kort på linnéa (:
vi hade tänkt att göra det när solen höll på att gå ner, men...
vi hann inte, så det hade hunnit bli ganska mörkt ute redan
och även fast man hade blixt i kameran så blev det bara hon
som syndes...bakgrunden blev typ bara svart :/ men det blev
rätt bra ändå när man såg dom i datorn och kunde redigera
dom (; nej, nu ska jag gå och äta kvällsmat, för jag är jätte-
hungrig, men jag laddar upp ett par bilder på linnéa här nere.
enjoy! <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback