HALLOWEEN

hej! ♥
idag vaknade jag 10:02 av att matilda och alla höll
på ute i rummet bredvid och skrek och var allmänt
störande..men iallafall, jag kollade lite på hannah
montana the movie för att vakna ordentligt. sen
gick jag och satte mej vid mammas dator lite och skulle
kolla lite grejer. och då märkte jag att klockan var fem
i elva..och jag hade tänkt att jag skulle kolla på
magi på waverlyplace filmen igen på svenska som
började 10:30...aja, jag missade en halvtimme ungefär,
men skit samma. och när filmen var slut fortsatte jag
att kolla på tv tills klockan ett eller nåt sånt. då gick
jag upp, och då står linnéa och har min(!) prickiga
klänning på sej!? hon skulle ha den på nygrens
halloween party ikväll ;o men som tur var så blev det inte
så (; sen frågade jag om jag fick ta den sista pannacottan
som stod i kylslåpet från igår, och det fick jag :D det är
så jävla gott! (y) aja..jag vet inte riktigt vad jag ska skriva
mer..jag ska väl sminka evelina och olivia snart för att dom
vill gå bus eller godis :P men jag skriver mer sen, vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback