Frågor & Svar

Varför har du en bild på selena gomez och inte du?
För att jag inte har några bra bilder på mig just nu. Och så ville jag ha en ny header fort, för den andra såg cepe ut (:

Vad står det på den där skivan där du gör dina designer??
Microsoft Works

Hur gammla är Evelina och Oliva?
Är inte de lite unga för att färga och tona håret osv? :P
Evelina är 6, Olivia snart 5. Men det är bara toning, så det är ju inte lika starkt (:

Blir sugen på hur dina andra syskon färg blev, efterom jag funderar på att också tona, men har aldrig fått grepp på hur man gör det.
Är det som att färga håret ??
Jag har inte tagit kort på de andras hårfärger, men det blev inte nå mycket skillnad, så därför har ni bara fått se min & Lovisas då Lovisa gjorde mer skillnad från hennes hon hade innan. Och att tona är precis samma som att färga bara att det inte är permanent färg och sitter kvar tills det "växer" bort. En toning försvinner ju mer och mer varje gång man duschar.

 


Kommentarer
♥ Skriven av: Anonym

vad heter färgen som lovisa hade

2010-04-24 @ 16:32:43
♥ Skriven av: Isabell :)

Hej! en fråga till dig! :) Är du igentligen blond? :)

2010-04-26 @ 07:13:42
URL: http://isanordberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback