Glad Påsk...

Hej & Happy Påsk!

Sorry för mitt avreagerande i förra inlägget... Hehe.. Men det är bara en grej som jag blev en aningen irriterad på, men nu är jag glad igen. Och så har jag städat i mitt & Linnéas rum, så nästa gång är det fan hennes tur (:

Men iallafall, solen skiner, det är påskafton.. Seriöst så känns det inte som påsk alls! Jag vet inte varför, men det gör bara inte det. Vi har knappt nå pynt.. Vilket iof är bra tycker jag, för jag tycker bara att det är störande. Ehm.. sen så fyller mami år, grattis, och sen är alla utom jag, Linnéa, Lovisa och tvillingarna i Wäsa på påskplasket, som jag egentligen också skulle ha varit på, men sen vart jag så sur så jag struntade i det den här gången, även om det hade varit roligt och se. Men men, man kan inte alltid få som man vill här i livet..

Men nu ska jag gå och skära potatis till potatisgratäng, vi hörs sen!

Kommentarer
♥ Skriven av: sara

va är de som skulle vatt roligt oh se i wäsa? :D

2010-04-06 @ 18:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback