Laserdome

Hejhej!

Dålig bloggat idag med.. Förlåt för det, men jag har inte orkat bloggat idag pga av att jag har varit väääldigt trött och bara har setat vid datorn hela dagen sen jag kom hem från skolan.

Men jag ska berätta en sak som jag ska göra imorgon, och det är att jag ska på laserdome med fritte! Det kommer bli asroligt! Och så verkar det som om att det bara är jag, Millah, Emma & Lotta som är tjejer som ska dit av 38 personer! Ännu roligare, haha! Vi åker klockan 17 från busstationen och kommer hem klockan 1 på natten. Och då verkar det som om folk ska ut på byn, så vi får se om jag henkar eller inte.

Anyways.. Jag har inget mer att berätta tror jag... Haha, jo att jag somnade nästan på SOn idag, alltså det var riktigt nära ett tag. Och samma för Millah och Emma så när lektionen var slut så gick vi in i aulan och la oss på typ fyra stolar var som en säng och höll på att somna där med nästan ^^ Jag var verkligen astrött, så därför ska jag snart sova för att först klara av en lång skoldag till klockan 15 och sen fara på laserdome och vara där och sen komma hem klockan 1... Ja, herregud, det kan bli en lång dag, så det är nog bra om jag går och lägger mig nu. Men som ni kanske förstår då så blir det kanske bara ett snabbt inlägg imorgon precis innan jag åker till Borlänge.. Eller så får det vänta tills på lördag (:

Men godnatt iallafall!

Kommentarer
♥ Skriven av: J

Hej! va med i min veckans blogg tävling.

Du har chansen att synas i min blogg i en hel vecka !:D Lycka till om du nu vill vara med !:D

2010-04-29 @ 23:13:00
URL: http://johannabrandt.blogg.se/
♥ Skriven av: amanda johansson

fin blogg!



o jävla snygg namn du har haha ;) :)

2010-04-30 @ 08:13:39
URL: http://aemaendea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback