Less på skolan

Hejsan!

Idag har det varit en deprimerad dag.. Det började med att jag vaknade 04:55, men jag lyckades somna om, MEN sen vaknade jag var tionde minut ända tills jag egentligen skulle gå upp vid 05:50... Skitstörande, och så var det dåligt väder ute, så det gjorde inte saken mycket bättre. Sen så var Lotta i skolan idag, och hon var överspeedad och jag & Millah värsta seriösa och orkade inte göra nånting än att klaga över våra liv, hehe. Men sen också så fick vi över 25 franskaglosor tills nästa fredag! Vi brukade aldrig få glosor av Karro när vi hade henne som lärare, men nu när vi har "Kossabella Isagnälla Koskälla" (Isabella) så får vi läxor nästan varje vecka! Och om vi nu brukade få av Karro så var det kanske bara 10-15 glosor vi hade och inte nästan 30! Åååh, jag blir så j*vla sur på henne, hon är inte ens en lärare, och så kan hon inte ens uttala alla saker som man ska! Imorgon har vi läxförhör i franska på 14 verbsaker. Och den läxan fick vi igår, och vi ska kunna dom imorgon.. Knappast att jag klarar det!

Men aja, nu ska jag sluta avreagera mig och kan istället berätta en ganska kul grej som vi gjorde på NOn idag, höhö. Vi vred fram klockan igen, så vi fick sluta nästan en kvart tidigare! Busigt av oss (:

Snart ska jag gå och äta och sen ska jag sminka mamma & Sara, för dom ska ha nån ABBA uppvisning med gospelkören. Jag ska nog även dit och kolla tror jag, eller så ska jag träna ännu mer på franskan...


Jag bjuder på min sminkning idag (:

Kommentarer
♥ Skriven av: miss li

"ända tills jag egentligen skulle gå upp vid 05:10.." Det är bara en kvart mellan 04.55 och 05.10 så att du vaknade var tionde minut betyder ju isåfall att du bara vaknade en gång ! ;)

2010-04-15 @ 16:47:40
♥ Skriven av: Amanda :')

hehe, menade 05:50 (;

2010-04-15 @ 17:47:21
URL: http://aaamandajohansson.blogg.se/
♥ Skriven av: Jenny

Ja, usch, skolan kan man klara sig utan.. -.-''

Vilken fin ögonfärg du har! =)



Kram!

2010-04-16 @ 19:02:54
URL: http://smultronboden.blogg.se/
♥ Skriven av: nathalie :)

hur kan du sminka dej så fint ? ;o <3

2010-04-17 @ 10:17:38
URL: http://nnathalieppersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback