Lördag

Hej bloggen!

Nu har jag tagit en lång dusch och gjort hårinpackning och så har jag smort in mig med brun utan sol (:



Mamma & Linnéa är i Orsa och pappa är och lagar sin bil, så det är bara vi barn hemma just nu, och det går väl bra. Mamma hade gjort en lista om vad vi kunde göra och så fick vi pengar för det, men jag orkar inte, och så hade alla de små redan börjat och paxat alla grejer typ, så jag struntade i det ^^

Idag vet jag inte vad som händer, kanske far ut på byn med folk ikväll igen. Igår var jag iallafall med Hanna och vi for först på Östäng och åt glass. Sen åkte vi och mötte Samantha innan vi for på byn. Där träffade vi Hampus & Pontus så vi for in på fritte och satt där till typ 22:45. Sen åkte jag och Hanna hem, för vi fick tråkigt, hehe. Vi skulle egentligen ha gjort en grej, men Samantha ville inte och sen vare så kallt ute, så det blev inget. Men kanske ikväll (;

Kommentarer
♥ Skriven av: :P

Vad skulle ni göra som inte samantha ville?

2010-04-17 @ 18:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback