Matdag

Hellue (:

Idag har skolan varit dryg. Vi har haft en lärare som jag hatar på TRE lektioner, och vi skulle inte ens ha henne på svenskan egentligen, men vi fick lov för att Mona som vi skulle ha haft var sjuk eller nåt! Usch, och sen så fick vi lov att ut och gå på gympan för att den var inställd (det var tydligen nån teater eller nåt i sporthallen), fast det var iof rätt bra för jag gillar inte gympa. Och på måndag äre jag och Sandra som ska hålla i stretchingen.. Hurra... Men ändå bra att få det gjort.

Anyways, idag var det också "matdag", så jag & Lovisa skulle laga mat, men hon hade glömt det eller nåt så hon hade med sig en kompis hem (oj, vad otippat att det var Malin), men jag tvingade dom att hjälpa till. Vi gjorde iallafall korvstroganof och ris.. Och det gick väl sådär. Korven blev inte helt genomstekt för att Lovisa stekte den, haha ^^ Men annars blev det väl rätt bra, det smakade i stort sett som vanligt. Jag glömde btw knäppa kort på det.. Men skit samma. Jag bjuder på dom här bilderna istället.


 


Kommentarer
♥ Skriven av: n a t h a l i e

hur kan du sminka dej så jävla fint? ;o <3

2010-04-14 @ 19:29:18
URL: http://nnathalieppersosn.blogg.se/
♥ Skriven av: Emma

Fin blogg :)

2010-04-14 @ 20:36:13
URL: http://dressyrel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback