My Monday

Hello!

Idag har skolan varit rätt chill. Förutom att vi skulle vara ute och springa direkt på morgonen på gympan så håret blev fail och det var kallt.. Förutom det, så var dagen ganska bra.

Jag och Millah har nu bestämt att vi ska följa med till Borlänge på Lazerdome på fredag med fritte! Det kommer bli hur nice som helst! Vi åker runt 5 på kvällen och kommer hem 1 på natten. Och så ska vi stanna och äta på MAX.. Vilket tar emot lite då jag inte alls tycker om hamburgare som man köper på t ex Donken, Burger King, MAX osv... Men det får gå ändå. Och sen kanske det blir att vara ute med folk sen när vi kommer hem? Vi får se hur det blir (: Det är ju lixom Valborg ändå så..

Falu Kuriren är här för övrigt och gör ett repotage om oss. Så vi fick lov att gå ut och ta gruppbild, vilket var kallt för det blåste. Och den lär inte ha blivit så bra heller då varken Isac eller Noel ville vara stilla och ingen stod där dom skulle ^^

Men helt random nu så får ni se mitt hår ännu en gång. Men jag vet inte hur man ska göra för att man ska se slingorna på ett bra sätt på bild, man måste se det i verkligheten för att man ska se dom bra.. Men ni får ett par bilder iallafall, för att jag är så snäll!


haha, det ser ju "fläckigt" ut här! Det ser inte ut såhär irl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback