No school today

Hejhej

Hemma idag igen, och känner mig inte speciellt bättre om jag ska vara ärlig. Det är nästan "värre" för nu har jag blivit täppt och snorig i näsan också.

Evelina är också hemma idag igen. Så vi har legat i soffan och kollat på film. Sen så har vi också varit på Ica för att vi fick lov att köpa grejer till tacos som vi ska äta ikväll.

Förresten, vissa har nog märkt att jag håller på att byta design.. Men jag är inte klar än, så det kommer nog vara lite rörigt en stund idag.

Kommentarer
♥ Skriven av: nathalie :)

bara så du vet jag följer din blogg , och det skulle vara kul om du kudne kommentera och följa min blogg också! :) <3

2010-04-20 @ 12:31:51
URL: http://nnathalieppersson.blogg.se/
♥ Skriven av: Frida

Följde programmet & gillar din blogg :)

bara undrar är det du på desingen, för det ser nt ut så xD

Läs min blogg om du har tid, elr kolla bara på designen och komentera ? ;P

Kram

2010-04-20 @ 13:32:31
URL: http://friidabeella.blogspot.com
♥ Skriven av: Anonym

Vilen Film såg ni ?

2010-04-20 @ 19:18:53
♥ Skriven av: Elin(L)

Vilen Film såg ni ?

2010-04-20 @ 19:19:31
♥ Skriven av: anonym ;D

ska du inte ha en bild på dig själv på headen?

det är mkt snyggare! :D

2010-04-21 @ 17:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback