Påsklov

Hej alla läsare!

Nu har jag kommit hem från skolan, och det regnar ute! Det gillar jag inte, iallafall inte när jag ska hem! Fast en fördel är det ju, och det är att snön försvinner snabbare, fast på samma gång är det dåligt, för då blir backen i Wäsa dålig.. Så därför ska jag kanske inte dit nu ändå. Men glöm det nu, det är PÅSKLOV! Wiihoo! Nu ska jag bara vänta på solen och vårvädret, sen är allt perfekt... höhö..

Vi fick iallafall sluta tidigare idag, på grund av att killarna inte hade nån hk, och då behövde dom inte vara med på våran lektion, vilket vi alltid brukar behöva om våran hk är inställd. Och sen sa läraren att vi skulle få sluta en halvtimme tidigare bara för det (: Men sen var vi lite busiga eftersom det är 1 april, så vi vred fram klockan tio minuter när läraren var i korridoren, vilket resulterade i att vi fick sluta 40 minuter tidigare! Great! Rätt bra start på påsklovet ändå, huh?

Har ni blivit lurade eller lurat nån idag?
Vad ska ni göra på påsklovet?


Kommentarer
♥ Skriven av: san

jo, jag har lurat min pappa hehe

2010-04-01 @ 15:02:30
URL: http://sanolie.blogspot.com/
♥ Skriven av: Anna

Har faktiskt inte lurat nån idag ;o

På påsklovet händer inte mycket. Börjar de med att vara super förkyld.. så minus på de!!

Men ha ett bra påsklov du i alla fall! <3

2010-04-01 @ 19:30:26
URL: http://annalindblomm.blogg.se/
♥ Skriven av: Magda:D<33

Hade ni lov från i torsdags? vi hade från i onsdags åxå börjar vi på måndag<3 Aja men iaf ha ett bra påsklov Amanda<33

2010-04-07 @ 09:35:24
URL: http://magdaaas.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback