Snälla?

Min designade bikini på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!


Kommentarer
♥ Skriven av: Ellen

Hejsan Amanda! jag läser din blogg varje dag och tycker att den är jätterolig att läsa :D jag avgudar er familj, den är så himla mysig och trevlig! jag hade gärna velat träffa dig någon gång för jag är lika gammal som dig, kramar ellen! <3

2010-04-05 @ 20:36:55
♥ Skriven av: Ellen

Hejsan Amanda! jag har röstat och sagt till alla mina kompisar att rösta, jag läser din blogg varje dag och tycker att den är jätterolig att läsa :D jag avgudar er familj, den är så himla mysig och trevlig! jag hade gärna velat träffa dig någon gång för jag är lika gammal som dig, kramar ellen! <3

2010-04-05 @ 20:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback