Svar på tal

Om vi inte har med det att göra tkr jag inte du ska skriva det på din blogg? Hur smart är det?

Okej, vi säger såhär: HUR många skriver inte sånna saker i sin blogg för att avreagera sig, eller bara få ur sina känslor!? Jag menade kanske bara att ni inte behövde kommentera "Finns" eller "Hänt?" osv.. För det hade jag ändå inte behövt. Jag hade bara ingen annan att prata med, så jag skrev det här på bloggen istället. Och hur smart det är... Vad spelar det för roll egentligen? Du vågade ju inte ens skriva vem du är ^^

Kommentarer
♥ Skriven av: Nick

Förstår hur du menar med ditt inlägg där du avreagerade dig ordentligt. Att man bara vill få det ur sig. Men tyvärr får du nog vara berädd att få frågor om vad som hänt etc, när man skriver ett sådant inlägg.

2010-04-03 @ 17:38:28
♥ Skriven av: Sophie

Spela roll. Ibland behöver man ju skriva av sig. Så enkelt är det. Och det är ju din blogg så du får ju skriva precis vad du vill.

2010-04-04 @ 11:21:44
♥ Skriven av: Therese

you go girl =)

2010-04-07 @ 23:41:52
URL: http://elemra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback