Sjuk

Hejhej!

Det blev ingen skola idag. Jag har vaknat flera gånger i natt och hostat som en galning. Sen har jag ont i halsen och så får jag svårt att andas till och från. Jag blir förmodligen hemma imorgon också, kanske. Så jag blir någorlunda frisk. Men annars blir det skola på onsdag..

Evelina är förresten också hemma. Hon hade krupphosta igår och i natt. Så hon & jag har kollat på film/tv och nyss låg jag på spikmattan, och nu ligger hon där. Alltså, gud vad ont det gör! Iallafall i början innan ryggen har börjat "domna" bort, haha!




Mamma gick för ett tag sen och skulle hämta de små hos dagmamman, så när dom kommer tillbaka försvinner väl lugnet vi har haft här hela förmiddagen ^^

Kommentarer
♥ Skriven av: nathalie :)

är också sjuk idag ;/

krya! <3

2010-04-19 @ 15:20:35
URL: http://nnathalieppersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback