Helg äntligen

Hellue! Äntligen är det helg!

Idag har det varit en gaanska bra dag. Fast jag & Millah kom försent sju minuter till svenskan idag och senare kom jag, Millah & Emma försent till matten typ tjugo minuter.. Vi trodde vi började senare än vad vi gjorde, haha!

Sen har vi kommit fram till att byta elevens val, seriöst, den nya läraren suger. Hon sa till exempel att vi måste kunna jobba med alla, men det kan inte jag. Aldrig att jag jobbar med dom jag hatar mest på hela skolan, som också råkar ha hemkunskap som elevens val.. Never. Och förresten så tror jag knappast att dom vill jobba med mig heller ^^

Men nu ska jag gå och äta, ni får dagens outfit senare. Har likadant som jag hade i tisdags. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback