Kommer inte på nån rubrik

Hellu!

Nu har jag bestämt mig för att klippa luggen kort igen och sen om jag inte vill ha lugg en dag så äre ju bara att göra snebena och snelugg ^^

Men på tal om nåt helt annat. Igår kväll var jag på Boggberg, vilket inte slutade enligt planerna. Men det var roligt sen ändå! Men inga kommentarer.



My look yesterday (smutsig spegel..)

För ett tag sen kom jag hem från Hanna där jag, hon, Minde och Jonthe har varit och varit osociala med varandra, haha! Nejdå, men vi hade väl damp och åt popcorn typ.

Kommentarer
♥ Skriven av: Åsa

Sjukt snygg på bilden!

2010-08-07 @ 00:05:42
♥ Skriven av: Anonym

Haha inga kommentarer om Boggberg nej! :D

2010-08-08 @ 15:45:21
URL: http://madebyjosefine.blogg.se/
♥ Skriven av: emma

Kan du göra en sminkvideo?

2010-08-08 @ 16:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback