Million thoughts in my head right now

Hej allihopa!

För ett tag sen kom jag och Linnéa hem från ännu en kväll på parken. Inte lika roligt idag, och definitivt inte lika varmt! Gud vad vi frös där ett tag..

Egentligen borde jag kanske sova nu, men jag känner att jag inte har lust med det.. Finns mycket som snurrar i mitt huvud just nu... Jag känner mig rätt ensam just nu om jag ska vara ärlig.. Fast hur jag kan vara det i ett hus med 11 personer vet jag inte riktigt? Haha, jag hoppas att jag drömmer än lika sjuk dröm som jag gjorde inatt! Alltså det var som en film, huuur lång som helst kändes det som! Men den var asrolig, hehe..

Anyways, på måndag är det exakt en vecka kvar tills vi börjar skolan igen också, gud vad jobbigt! Men det lär bli en bättre skolstart den här gången än förra året iallafall. Då hade jag ju ett jävla tv-team med mig, fast jag inte ens ville..

Jag känner att jag kommer bli deprimerad.. Jag vill att Millah loggar in på msn, i need to talk to her...

Nej, nu ska jag göra nåt bättre än att sitta här och skriva onödiga saker, godnatt.

P.S. Jag är jätterädd för nattfjärilar.. iallafall om dom är bruna och har feta "kroppar".. Fyfan vad äckligt!


Kommentarer
♥ Skriven av: juliaaa

nice blogg!:))

2010-08-15 @ 14:55:42
URL: http://juliajonassonn.blogg.se/
♥ Skriven av: angelica

tv-team till skolan ofta!

men varför sa du bara att du inte ville ha med dom dit?

2010-08-15 @ 18:41:06
♥ Skriven av: S T Y L E B Y F R I D A

Så kan jag också känna ibland faktiskt, man känner sig ensam fast man har fullt med människor i huset/runt omkring sig!



Hoppas att du har haft en bra dag! :)

2010-08-15 @ 20:56:23
URL: http://stylebyfrida.bloggplatsen.se
♥ Skriven av: Anonym

Jag är sååå nyfiken på hur ni har de hemma...kan inte du lr nea visa oss läsare? skulle uppskattas mkt,ssen vill jag ju oxå ha lite inredningstips för trångbodda...=) ha de bäst

2010-08-15 @ 21:23:29
♥ Skriven av: köttis

amanda wannbe mig med nattfjärilar! fast jag känner så för allt som flyger hohohohoho :S

2010-08-16 @ 18:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback