Numera ambassadör för Älvdalen

Hejhej!

Nu sitter jag vid mammas dator och lyssnar på en "gammal" låt av Lady GaGa. Nämligen I like it rough... Det är inte en av dom låtarna jag brukar lyssna på, men den är ju faktiskt väldigt bra har jag insett! Den och Paper Gangsta är ju riktigt bra låtar från hennes album The Fame. Jag lyssnade typ sönder alla låtar från det albumet förra sommarn. Och nu i vintras lyssnade jag sönder The Fame Monster, haha.

Anyways, idag har hela våran familj utsetts till ambassadörer för Älvdalens kommun. Team Stefan (körslaget) och Larz Kristerz (dansbandskampen) har också blivit sånna. Och nu var det våran tur pga Familjen Annorlunda. Så vi fick ett varsitt inramat "diplom". Men lite pinsamt var det eftersom det var massa folk som stod och kollade. Och pappa fick prata lite i mikrofon ^^




Kommentarer
♥ Skriven av: Moa

vad betyder det? Eller asså vad får ni göra som ambassadörer?

2010-08-12 @ 19:55:19
URL: http://moalinden.blogg.se/
♥ Skriven av: s o f i a

tänkte just fråga samma som den över frågade (moa)

2010-08-12 @ 20:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback