Five days at Minde's place

Okej, hej allihopa!

Really bad update, huh? Men det är såhär att jag har varit hos Minde nu sen i fredags. Vi har i stort sett inte gjort såå mycket mer än att ligga i soffan och kollat på tv. Eller okej, vi har gjort mera saker som till exempel att måla en hylla, varit med Thomas, kollat på film, cyklat, sovit ute på verandan (alla nätterna), bakat äppelpaj, lagat mat och ätit konstant.. Ja, som sagt, men mest kollat tv - och ätit.


bild från när vi bakar äppelpaj

Men nu är jag hemma igen. Så nu ska det väl bli lite mer uppdatering (:

Men en grej bara.. Som jag och Minde insåg nån natt här innan vi somnade. Det är fan bara tre veckor kvar av sommarlovet! Fyfan vilken ångest jag har! Vad har jag gjort liksom? Ingenting nästan! Det är inte ett dugg okej! Men nu ska jag leva varje dag som om det vore den sista alltså! På torsdag ska jag på Boggberg, på fredag ska jag & Hanna till Mora och sen nästa helg är det Musik & Motorfestivalen! Awesome! Måste bara hitta på saker dagarna emellan.. Men det blir nog inte så svårt nu när alla börjar komma tillbaka från deras semestrar igen (;


Kommentarer
♥ Skriven av: Tove

Men Amanda, de tär helt okej att inte ha gjort något speciellt. Du har varit ledig, tänk det är du inte så länge till. Snart måste du jobba på loven så njut av att kunna göra VAD du vill på dagen.

2010-08-03 @ 22:03:58
♥ Skriven av: Hanna

Gott med äppelpaj:)

2010-08-04 @ 09:51:03
URL: http://thesweetiecake.blogg.se/
♥ Skriven av: Ronja

VARFÖR bakade ni inte paj då jag var där?

Fy tusan!

=)

2010-08-08 @ 20:22:23
URL: http://rael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback