Snart jullov

Tjoo!
Idag i skolan hade vi något som dom kallar "julkul"... Jag tyckte det sög. Först hade jag julpyssel i bildsalen och sen julpyssel i sal 21 och jag kan lova att det var riktigt lamt.

Och imorgon ska vi göra något riktigt onödigt. Först ska jag gå upp och fixa mig för att sedan gå till skolan i kanske en timme och sen ska jag hem igen. Varför? Jo, vi ska få våra betyg och sen vet jag inte vad dom har tänkt sig. Vi lär förmodligen göra som varje klf där vi sitter i vårat klassrum med våra klassföreståndare som går runt och småpratar med alla.. Alltså, förstår ni hur onödigt det känns i en timme? Vi hade lika gärna kunnat fått betygen idag och fått jullov, men icke då. De flesta andra klasserna ska fika och så imorgon men våran klass gjorde det idag, så vi ska göra en lek som vi gjorde när jag gick i typ fyran på Montessori.. Hallå? Vi går i åttan nu, och den leken är jättetråkig. Man ska få en lapp där det står "folk" eller "varulv" på, sen ska alla blunda och den som fick varulv ska kolla och peka ut nån som ska dö. Sen ska alla titta och så ska man misstänka vem som är varulv.. Haha asså, tråkigt.se.


Bild från dagen innan julafton 2007

Har ni fått jullov än?
Update: Vi börjar skolan igen den 10e januari


Kommentarer
♥ Skriven av: Johanna:)

Jag fick jullov i fredags:)

2010-12-20 @ 20:17:18
URL: http://johannashorna.bloggplatsen.se
♥ Skriven av: Anonym

Vi slutar den 22 och börjar 10 januari.

2010-12-20 @ 20:35:19
♥ Skriven av: Anonym

Vi slutade i dag ( en dag förre er ) och börjar 11 januari! När börjar ni??

2010-12-20 @ 21:09:34
♥ Skriven av: rebecka

jag fick jullov den 17 ;)

2010-12-21 @ 00:14:27
URL: http://bexstyle.devote.se
♥ Skriven av: ellenkristoffersson

exakt samma skit här -.-

2010-12-21 @ 12:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback