Hemma idag igen

Heeeeej!
Igår gick jag till skolan, men det skulle jag ju inte ha gjort. Jag mådde dåligt i skolan och sen på kvällen trodde jag att jag hade feber. Jag hade jätteont i kroppen och var typ död känslomässigt. Så jag är iallafall hemma idag igen, men idag är det faktiskt bättre. Nu är det i stort sett bara lite hosta kvar och täppt i näsan, sen tror jag att det är rätt bra.. Få se om det blir skola imorn, jag hade velat gå bara för att vi ska kolla på Älvdalens Lucia i kyrkan och sen vill jag fortsätta med att göra örhängen på elevens val. Men jag vet inte, förmodligen blir det så. Jag vill bara inte riskera att bli mer sjuk till Luciafestinatt som är på lördag. Men det borde vara rätt lugnt, jag märkte i lördags att jag höll på att bli sjuk, och det hjälpte nog inte att jag och Minde stod ute i 20 minusgrader i tjugo minuter när vi höll på att köa till Club Nordic.. Men det är snart en vecka sen så det borde ju ge sig snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback