EMO

hejj (:

idag i skolan när vi hade bild så skulle vi klippa ut bilder ur tidningar och göra nåt.. och då skulle jag klippa jättefort (varför vet jag inte), och så klippte jag mig i handen XD så då sa alla att jag va emo ;/ haha, och hampus sa: "ja, du har ju svart hår, svart smink, svara kläder och du skär dig (alltså när jag klippte mig), då äru ju emo" XD så då måste jag färga håret idag, så ser dom att det inte är svart ;P haha!



men nu ska jag iallafall gå på ica och köpa en grej, som vi ska ha till isac & noels födelsedagsfika (; dom fyller nämligen 2 år idag! <3 och så fyller hannipanni 13 :'D men hon är i thailand, så jag kan inte säga grattis :/ men aja, nu måste jag gå, vi hörs sen!

Kommentarer
♥ Skriven av: Anna

Hej! Nu är det tävling på min blogg så gå gärna in och tävla!! :)

2010-02-24 @ 15:11:07
URL: http://annacoolgirl.blogg.se/
♥ Skriven av: Anonym

bara för att man e emo måste man ju inte skära sig.

Det e ju en stil...

2010-02-26 @ 17:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback