Hårfärg

hejj!

nu har jag och linnéa varit på ica och köpt hårfärg :'D så vi får väl se om jag färgar håret idag eller när det blir (:

senare idag, typ vid halv fyra så kommer pappa jesper, och marit (tror jag) med en grej till mig, så jag kan göra lösnaglar med setet jag fick i julklapp av dom...säger mer sen (y)

förresten så har jag skridskor tills imorgon nu! great! så nu kanske jag inte ramlar och sånt när vi ska åka XD haha, det lär jag säkert göra ändå ^^

aja, men här får ni en bild på hårfärgen jag ska ha, fast det kommer inte bli så ljust som det är på förpackningen eftersom jag har rätt mycket mörkare.. jag vill bara inte att alla ska säga att mitt hår är svart när det inte är det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback