MASSOR

hello!

nu har jag kommit hem från skolan.. sen har jag ätit lite, och nu sitter jag här. skolan idag var jobbig eftersom min nacke fortfarande gör ont och jag inte har kunnat haft en vetekudde eller nåt annat runt halsen :/ men nu äntligen har jag det, det blir faktiskt bättre direkt man har en varm vetekudde på nacken (: enligt mig iallafall...

förövrigt så hatar jag facebooks nya design :@ allt är så konstigt, man hittar ju ingenting! men man vänjer väl sig... förresten så har jag skapat en grupp på fb som heter "alla vi som hatar reklamavbrott på spotify" :'D haha! det är då bra störande, och så blir det jättehögt ljud och dom säger bara samma saker och ingen bryr sig om vad dom säger heller..

jaja, nu ska jag läsa bloggar, gött (y) klockan 16:00 börjar iallafall frågestunden (; det kommer ett inlägg om det sen.

Kommentarer
♥ Skriven av: Tess

A tip for lovers of the old Facebook, click friends, then status updates, you'll get to how it used to be!!! Ett tips till alla som vill ha "gamla FB" tillbaka.. Tryck vänner till vänster sedan status uppdateringar.. då är man tillbaka.. Ett par extra klick än förr!!

2010-02-11 @ 13:59:07
URL: http://komet.5min.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback