Piroger

hejj (:

bad update idag, men jag har inte haft tid. jag har hjälpt mamma & olivia att baka (; vi gjorde piroger och chokladtårta (y) vi har redan ätit pirogerna men inte tårtan, vi ska vänta tills linnéa kommer hem från fotbollen.

vad har ni gjort på alla <3:ans dag?

här kommer "steg-för-steg" bilder på bakningen (:

steg 1 - stick ut degen till hjärtan


steg 2 - lägg köttfärs på degen


steg 3 - lägg på ett till deghjärta och tryck ihop kanterna


steg 4 - in i ugnen


steg 5 - ät!


Kommentarer
♥ Skriven av: Diana

Gott ! Kan du länka till min blogg så kan jag länka till din ? :)

2010-02-14 @ 17:21:15
URL: http://dewia.blogg.se/
♥ Skriven av: babymyz

Hej vännen.. första ggn jag kikar in till dej,följer dej o din häftiga familj varje måndag kl 20.00..då är det INGEN som får störa mej,hehe..

Jo jag undrar om du eller mamma Tina har lust att skriva ut recepptert på dessa fina pirog hjärtan,hur man gör degen,och vad ni har i körrfärsen..

Kram marie från gbg

2010-02-16 @ 17:10:29
URL: http://metrobloggen.se/marilouise
♥ Skriven av: ★

kan du skriva receptet ?

2010-12-12 @ 10:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback