PROV PROV PROV

hello!

nu är jag tillbaka ^^ hehe.. idag fick vi reda på vad vi fick på franskaprovet, och jag fick MVG! :'D mitt första MVG XD annars har det bara varit VG.. och kanske ett G ^^ aja skit samma, imorgon har vi två prov också.. SO och matte... och jag kan ingenting till SO;n, så det ska jag snart börja plugga på. suck! varför ska man sätta alla prov precis före sportlovet för!? fast, det är nog bättre än att ha alla direkt vi kommer tillbaka efter lovet... öjj, en till grej, jag var med på gympan idag! :o kors i taket! vi körde typ spökboll och nåt annat bollgrejs. det var rätt kul (:

aja, men nu ska jag börja plugga SO här, vi hörs när jag är klar (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback