STÄDNING PÅGÅR

hellu!

nu har jag städat i hallen! vad duktig jag är, haha! nej men mamma hade satt en lapp till pappa på kylskåpet som det stod "älskling! STORSTÄDA med hjälp av tjejerna, så får ni en belöning! :)"... ehm, då tänker man ju: ska jag eller inte, vad är det för belöning osv... men jag städade iallafall i hallen, vilket behövdes! det låg slalomgrejer överallt! det var skor överallt! det var täckbyxor och jackor överallt! det var damm och "sand" överallt! EW! men nu är det iallafall borta och står rakt och prydligt (y) jag ska väl ta mitt och linnéas rum snart.. hehe, jag bad ju lovisa städa sist också (a) haha!

men nu ska jag gå och dricka o'boy - måste ju ha energi XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback