TACOKVÄLLEN

hej igen!

nu ska jag berätta lite om lördagskvällen (;

det började med att jag mötte samantha, millah & lotta på ica för vi skulle köpa grejer till tacos, milkshake och godis. så vi gick väl runt där inne aslänge och valde saker ^^ och sen när vi hade köpt godis och grejer till tacosen så kommer vi på när vi kommit ut att vi skulle ju ha glass och sånt till milkshake.. så då gick jag och millah in igen och köpte grejer till det och sen gick vi hem till samantha där vi skulle vara (: vi började väl göra maten direkt typ, så jag gjorde köttfärs (y) millah & lotta skärde grönsaker och samantha gjorde lite både och. sen när maten var klar så åt vi och gjorde typ nån "lek" där man sa t ex "jag har aldrig... kysst en kille", och hade man gjort det egentligen skulle man dricka ur glaset och om man inte hade gjort det så skulle man inte dricka osv... sen körde vi sanning & konka på vårat sätt där man tar med procent och kärlek också ^^ hehe.. när vi hade kört det ett bra tag så dukade vi bort maten och fortsatte prata och sånt tills vi tog fram glass (vi gjorde aldrig milkshake), men alla var typ så mätta att ingen orkade äta upp ;P men sen så hade samantha en skål med grädde och farinsocker som hon plötsligt krossade chips i, och sen fick vi nåt infall att blanda ALLT vi hittade i den där skålen till en enda röra XD vi tog till exempel; potatissallad, senap, majonäs, havregryn, honung, idomin, hårspray XD, sylt, honung, bakpulver, diskmedel, olja, drinkmix och en FRYST fiskpinne :o XD OCH MASSA ANNAT X'''D ni skulle bara veta vad äckligt det luktade alltså, och det såg inte så trevligt ut heller XD men det kommer fler bilder sen när jag får bilder från samantha och millah, ni får nöja er med dom här sålänge! men iallafall, det var en otroligt rolig kväll, så det MÅSTE göras om snart! jag kom inte hem förrän 01:15 och det började typ 18:30 ^^ men det var asroligt!


ja, bilden förklarar ^^


grönsaker, chips och cola (y)


tacos <3


glass <3

Kommentarer
♥ Skriven av: Anonym

när kommer frågestunden? :)

2010-02-08 @ 18:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback