DEPRIMERAD

hellu!

idag har det varit en seg, tråkigt och deprimerande dag.. :/ för det första så är det måndag, det gillas inte...sen så har det snöat hela dagen och bara varit grått och tråkigt ute. sen så är varken anna-lotta, adam eller axel i skolan, vilket är skittråkigt för att det är dom som gör allt kul.. men förhoppningsvis är iallafall lotta tillbaks i morgon. men sen iallafall så har alla lektioner gått jättesegt och jag har haft ont i huvet. men det har gått över nu. men en sak är jag nästan överlycklig för... jag känner smak på det jag äter igen!!! :'D det är faktiskt höjdpunkten på hela dagen, det var inte ens så god mat i skolan, men det blev gott ändå bara för att jag kände vad det smakade :'D och så kände jag till och med att det luktade mat i matsalen (y) för alla övriga som var i skolan, eller vem som helt överhuvudtaget skulle ju inte bry sig, men jag blev asglad :'D för i morse så kände jag ingenting, varken lukt eller smak, men i skolan gjorde jag det! wiihoo!

nu ska ni få se min "att-göra-lista" för idag;
1. jag skulle ha gjort matteläxan...men jag glömde den i skolan, IGEN
2. rensa/vika i min garderob
3. skriva på bloggen (det gör jag nu)
4. kolla fb, bdb, sd, bloggar mm
5. äta massa saker bara för att jag känner smak igen :')
6. titta på film, troligtvis new moon (;
7. börja tänka ut vad jag ska ha med till stockholm (y)
8. lyssna på musik ^^ (gör jag redan)
9. kolla på familjen annorlunda, kanske ^^
10. ladda in ny musik i min mobil & ipod
11. sova

jao, det var allt jag kom på just nu, men nu ska jag äta, så vi hööööörs!

Kommentarer
♥ Skriven av: Leia ♥

Här har det också snöat idag.

2010-01-18 @ 18:11:32
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
♥ Skriven av: Anna S

Ja usch, nu får det vara nog med snö =(

2010-01-18 @ 18:50:45
URL: http://annasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback