GRATTIS

god morgon bloggen!

idag kan jag säga att jag verkligen inte försov mig.. alltså, jag vaknade 04:23 och kunde inte somna om :o det var mer än en timme kvar innan jag egentligen skulle gå upp...så idag lär jag nog vara väldigt trött på eftermiddagen när vi sitter och har någon lam lektion skulle jag tro -.-

idag fyller förresten theodor 3 år! :'D GRATTIS! <3
så vi har sjungit för honom, fast han kom ner tio över 6 ungefär och ville ha välling och sen satt han sig i soffan. men sen när vi sa att han fick lov att vara i sängen och "sova" när vi kommer och sjunger så sprang han upp och la sig igen :P men han blev iallafall glad för sina presenter, även fast det bara var fyra stycken (: han fick en målarbok med blixten mcqueen, en leksaksbil, kritor och gosedjurslejon (:

nu ska jag gå och borsta tänderna och fixa klart lite grejer, så vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback