HATAR ATT FÖRSOVA MIG

hej allihopa!

imorse kunde jag inte blogga för att jag försov mig till 08:52! och jag som vanligtvis går upp vid 05:20 :o alltså, jag har inte hört min mobil larma en endaste gång tror jag, men när jag kollade på mobilen så stod det att larmet var aktiverat, på klockan 05:10, som jag brukar ställa in den på.. suck! så det blev att vakna med ett ryck och försöka komma någorlunda tid till skolan, men jag tror att jag kom 10 minuter en kvart försent.. hehe...men det gjorde inget att jag försov mig, hade det varit nåt annat hade det säkert det.

idag är det bara en dag kvar tills vi åker till stockholm :'D så nu måste jag packa alla saker och för det första bestämma allt jag ska ha med mig och på mig... det kan bli lite svårare...

men vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback